Fury_K7 854 Report post Posted April 15, 2017 Witam. Wpadłem na pomysł żeby z zepsutej kierownicy Tracker (jakiejś tam) zabrać pedały które działają i zrobić z nich orczyk. Jako że jestem z zawodu technik mechatronik nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać, czego będę potrzebował i ogólnie z czym to się je. Tak więc zwracam się do was z zapytaniem: Czy w ogóle się da tak zrobić, jeśli tak to co muszę zrobić i czego będę potrzebował? Dodam że owe pedały nie mają wtyczki USB tylko coś w stylu wtyczki od przewodu ethernetowego tylko że węższej (ok 6mm szerokości). Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
spambox9 43 Report post Posted April 15, 2017 (edited) Czy to może Saitekowska R220 ? Jeśli tak, to podłącza się pedały do kierownicy, a kierownicę do komputera przez port USB. Pytam, bo zupełnym przypadkiem mam ten zestaw ze sprawną kierownicą i uszkodzonymi (niedziałającymi) pedałami - prawdopodobnie szlag trafił jedną diodę emitującą światło do czujnika pozycji. Chętnie się tanio pozbędę problemu :PPP Edited April 15, 2017 by spambox9 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Fury_K7 854 Report post Posted April 15, 2017 https://archiwum.allegro.pl/oferta/tracker-kierownica-pedaly-ps2-i6097620236.html Coś takiego. Niby mogę podłączyć pedały do kierownicy i do kompa ale taki zestaw + joystick zajmuje masę miejsca a gdzieś kierownica musi jednak stać, ponadto kierownicy pierdzielą się tryby pracy (digital/analog/race) przez to pedały zachowują się dość nieprzewidywalnie tzn nagle pedał np. gazu nie daje gazu a włącza minimapę albo zmienia kamerę... Jak wiemy coś takiego podczas lotu może być bardzo nie fajne. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...