Jump to content

Steam Warthunder vs Regular?

ViruZ_X8X
 Share

Please forgive me if this is the wrong section of the forum to post this.

Now, 

When I started playing War Thunder, I downloaded the game from the website. Later I realized that it was on steam and I added it to my Steam Library and let it configure with a small download. I launched the game and got into my regular account but saw the option for a steam login which creates a new account. So if I buy a Steam pack ( I really want to buy the KV pack) how do I make sure it goes to the normal account I played in?

Really Appreciate any help guys!

medal medal medal medal medal medal medal medal medal medal medal medal medal medal

• 2 weeks later...
On 06/06/2018 at 19:43, Len_Wolf said:

Please forgive me if this is the wrong section of the forum to post this.

Now, 

When I started playing War Thunder, I downloaded the game from the website. Later I realized that it was on steam and I added it to my Steam Library and let it configure with a small download. I launched the game and got into my regular account but saw the option for a steam login which creates a new account. So if I buy a Steam pack ( I really want to buy the KV pack) how do I make sure it goes to the normal account I played in?

Really Appreciate any help guys!

Don’t create new account, login with your existing one. 

• Like 1

• 8 months later...
On 06/06/2018 at 13:43, Hail_the_Snail said:

Por favor, perdoe-me se esta é a seção errada do fórum para postar isso.

Agora, 

Quando comecei a jogar War Thunder, baixei o jogo do site. Mais tarde, percebi que estava a vapor e adicionei-o à minha biblioteca Steam e deixei-o configurar com um pequeno download. Eu lancei o jogo e entrei na minha conta normal, mas vi a opção de um login de vapor que cria uma nova conta. Então, se eu comprar um pacote de Vapor (eu realmente quero comprar o pacote de KV), como faço para ter certeza que vai para a conta normal que eu joguei?

Realmente aprecio qualquer ajuda pessoal!

On 17/06/2018 at 06:10, gromvoiny said:

Não crie uma nova conta, faça o login com a sua existente. 

and if it is the other way around? 
example: I downloaded the war thunder by steam, I bought packages of expansion by the steam too, as the steam does not have all the packages to buy, I can download the war thunder of the original website to enter with my account of steam, to buy the packages of expansion in the website original and then transfer to steam?

summarizing: I play in steam, I have my game progress in steam along with some expansion packages obtained in steam, but steam does not have all the expansion packages, so I would like to buy the expansion packages in the war thunder of the website original and take this expansion to the war thunder of steam without losing the progress of my game in steam.

How can I do this? 

• 4 years later...
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...